Усі положення цієї Угоди про використання Порталу www.h24.ua (далі – Портал) є обов’язковими для ознайомлення, застосування та дотримання усіма фізичними та юридичними особами, установами та організаціями усіх форм власності, при користуванні Порталом та його функціональними можливостями.
Ця Угода є публічною пропозицією (офертою) Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗДОРОВ’Я 24» надалі іменованого як Виконавець, (місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 21 літ. «А»; ідентифікаційний код 39138976), в особі Директора Пироженко Артема Вікторовича, що діє на підставі Статуту, будь-якій фізичній особі укласти договір про надання інформаційних послуг, на умовах, викладених нижче.
Ця Угода є публічним договором приєднання в розумінні статей 633, 634, 641, 642 Цивільного Кодексу України, її умови є однаковими для всіх Користувачів. Безумовним прийняттям умов (акцептом) цієї Угоди є здійснення усіх необхідних дій для реєстрації на Порталі. Приймаючи таким чином умови Угоди, Користувач зобов’язується кожного разу, коли використовує Портал, повністю та беззастережно виконувати всі її умови в редакції, діючій на момент відвідування Порталу. Виконавець, Користувач в тексті Угоди разом іменуються “Сторони”, а окремо – “Сторона”.
Ця Угода стосується виключно умов та порядку використання Користувачами Порталу і не поширюється на використання веб-сайтів третіх осіб, посилання на які містяться в ньому. Якщо Користувач вирішив залишити Портал і перейти на веб-сайт третіх осіб чи використати, встановити програми третіх осіб, він робить це на свій ризик і з цього моменту ця Угода більше не поширюється на Користувача та Виконавця.
При подальших діях Користувачу слід керуватися нормами, умовами та політикою, в тому числі діловими звичаями тих осіб, на чий веб-сайт він перейшов.
Авторизація – здійснення Користувачем входу в Особистий кабінет за допомогою введення логіна і пароля, які він створює при реєстрації на Порталі.
Замовлення – звернення Клієнта до Виконавця (шляхом здійснення дзвінку та/або подання онлайн-заявки на Порталі), з метою запису на прийом до фахівця Замовника, його подальша обробка та виконання.
Замовник – юридична особа/фізична особа-підприємець, основним напрямком діяльності якої є надання медичних послуг, що зареєстрована(ий) на Порталі, є його Користувачем та співпрацює з Виконавцем на підставі відповідного окремого письмового договору про надання послуг.
Користувач – будь-яка фізична особа, що зареєструвалася на Порталі та співпрацює з Виконавцем на підставі цієї Угоди.
Клієнт – користувач-фізична особа (пацієнт), яка в результаті користування Порталом та надання послуг Виконавця, виявила бажання та/або придбала медичні послуги Замовника.
Модерація – проведення комплексу дій з перевірки, впорядкування та редагування усіх відомостей та інформації, розміщених на Порталі щодо замовників та/або їх фахівців, послуг, оголошень, повідомлень та будь-якої іншої інформації, що вчиняються Виконавцем з метою надання Користувачам Порталу лише об’єктивних, достовірних та правдивих даних, підтримання їх у актуальному та належному інформаційному, допустимому, якісному та естетичному стані.
Обліковий запис – унікальні логін і пароль Користувача, що використовуються для його авторизації на Порталі.
Обробка замовлення - надання Клієнту відомостей про замовників та їх медичні послуги, можливі місце та години прийому конкретними фахівцями Замовника, а також надання іншої необхідної довідкової інформації.
Оголошення – інформація та відомості, які можуть бути розміщені на Порталі модератором Виконавця та/або Замовником (виключно через Особистий Кабінет Замовника).
Особистий Кабінет Користувача – персональний сервіс, доступний Користувачам виключно після їх авторизації на Порталі, що надає можливість використовувати усі функції Порталу: редагування своїх персональних даних (розміщення контактних даних, фотографій тощо), доступ до розміщених та здійснених замовлень, залишення персоналізованих відгуків щодо отриманих медичних послуг, результатів відвідування фахівців тощо.
Особистий Кабінет Замовника – персональний сервіс, доступний Замовникам виключно після укладення з Виконавцем відповідного окремого письмового договору про надання послуг, що надає можливість замовникам отримувати максимально можливу функціональність Порталу: редагування усієї персональної інформації щодо медичних послуг та фахівців; доступ до Замовлень Клієнтів, їх упорядкування, ведення статистики та аналізу відвідування фахівців; розміщення Оголошень на Порталі, отримання інших необхідних послуг та консультаційної допомоги Виконавця тощо.
Портал – веб-сайт http://h24.ua/, який належить Виконавцю, за допомогою якого останній провадить господарську діяльність з надання інформаційних, рекламних, консультаційних та інших послуг Користувачам (замовникам та клієнтам).
Послуги – інформаційні, рекламні, консультаційні та інші послуги, які надаються Виконавцем за допомогою Порталу у порядку та на умовах, визначених цією Угодою.
Послуги Замовника – медичні послуги, що надаються Замовником (в т.ч. його фахівцями) Клієнту.
Політика конфіденційності – документ, який визначає порядок отримання, зберігання, обробки, використання і розкриття персональних даних користувачів, відвідувачів та усіх інших зацікавлених осіб, опублікований в мережі Інтернет за адресою http://h24.ua/privacy_policу
Правила Порталу – порядок та умови користування Порталом, викладені у цій Угоді та Політиці конфіденційності, які є обов'язковими для виконання усіма Користувачами. В разі незгоди з Правилами Порталу, користувач зобов’язаний негайно припинити його подальше використання.
Представник Замовника – працівник та/або інша уповноважена особа Замовника, що реєструється на Порталі від його імені та має повноваження й доступ до розміщення на Порталі інформації про Замовника. Прийняте замовлення – Замовлення, в результаті обробки якогоВиконавцем, Клієнту були надані Послуги Замовника.
Реєстрація – процедура заповнення Користувачем інформації, необхідної для створення Облікового запису. При реєстрації Користувач вказує свої унікальні ім'я (логін) та пароль доступу, які в подальшому використовуються для його ідентифікації на Порталі.
1.1. Предметом цієї Угоди є врегулювання відносин між Виконавцем та Користувачами Порталу, далі «Користувач», з приводу використання Порталу і розміщених у ньому сервісів (далі «Сервіси»).
1.2. У відповідності з цією Угодою Виконавець надає Користувачеві інформаційні послуги з використання Порталу, а Користувач зобов'язується приймати послуги відповідно до умов цих Правил.
1.3. Положення цієї Угоди можуть бути змінені Виконавцем в будь-який момент в односторонньому порядку.
1.4. Всі повідомлення, претензії та будь-яка інша кореспонденція, яку направляють одна одній Сторони, вважаються надісланими належним чином в електронній формі за допомогою e-mail повідомлень, повідомлень в межах Порталу, а також листів у письмовій формі з необхідними реквізитами, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Реєстрація Користувача на Порталі полягає у заповненні свого унікального логіна (e-mail) з числа доступних для реєстрації, пароля, прийняття умов цієї Угоди та Політики конфіденційності, заповнення необхідної особистої інформації (прізвища, ім’я та по батькові, номеру телефону, місця роботи, посади та інших даних, в залежності від типу користування Порталом) та подальшого підтвердження доступу до Порталу з використанням зазначеної e-mail адреси.
Діями щодо реєстрації на Порталі, Користувач одночасно надає Виконавцеві свою згоду на:
– внесення своїх персональних даних у Базу користувачів Порталу, на обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме включення до баз даних, передання своїх персональних даних Виконавцю та іншім третім особам, з метою систематизації, надіслання інформації рекламного та/або не рекламного характеру та/або будь-яких інших цілей, які не суперечать законодавству України.
– отримання співробітниками Виконавця підтвердження Користувача про факт проведення прийому або причини його скасування фахівцями Замовників, а також публікації відгуку Користувача на Порталі від імені Користувача.
– отримання актуальної інформації стосовно послуг Замовників, акцій та бонусних програм тощо на свою електронну пошту та/або у вигляді повідомлень (sms/viber/whatsapp/telegram) (далі в цьому підпункті – «послуги»). При цьому
Користувач погоджується, що отримання інформації на його електронну пошту та/або у вигляді повідомлень (sms/viber/whatsapp/telegram) не є спамом.
Реєстрація та розміщення інформації про Замовника на Порталі відбувається на підставі підписання відповідного окремого письмового Договору про надання інформаційних послуг між Замовником та Виконавцем (далі – Договір).
Після підписання Договору, Виконавець здійснює реєстрацію Замовника та його представника (ів) як користувачів та розміщує інформацію про Замовника на Порталі.
Для розміщення інформації на Порталі Замовник передає Виконавцю Інформацію будь-яким зручним шляхом, а саме:
– Надсиланням такої Інформації на електронну адресу Виконавця [email protected]
– Передачею такої Інформації на електронному носії, або в друкованому вигляді.
– Наданням дозволу на завантаження та/або копіювання такої Інформації з веб-сайту Замовника.
– Внесенням такої Інформації через Особистий кабінет Замовника.
– Наданням Виконавцю доступу до будь-якого іншого електронного ресурсу Замовника.
Обрання Замовником будь-якого з методів передачі Інформації не потребує узгодження Сторонами будь-яких додаткових документів при такій передачі-прийому Інформації.
Сторони узгодили, що Виконавець має право вносити зміни у зміст та зовнішній вигляд Інформації про Замовника, що розміщується на Порталі, та здійснювати інші дії щодо модерації такої Інформації, до її розміщення.
Вся отримана від Замовника Інформація вважається актуальною, до моменту отримання Виконавцем оновленої Інформації.
Для безпеки Облікового запису усі користувачі Порталу (Користувачі та представники Замовників) зобов’язані використовувати унікальну комбінацію букв, цифр і спеціальних символів в якості паролю для входу в свій Особистий кабінет та не розголошувати його іншим особам.
Користувач Порталу дає свою згоду і підтверджує розуміння того, що він особисто несе всю відповідальність за усі дії, здійсненні від імені його Облікового запису, навіть якщо мала місце передача Користувачем свого логіна та пароля іншим особам.
Якщо пароль Користувача піддався небезпеці, він зобов’язаний негайно повідомити про це Виконавця та змінити пароль.
Відновлення паролю у випадку його втрати відбувається за допомогою адреси електронної пошти Користувача, вказаної в момент реєстрації на Порталі або у інший спосіб, за погодженням із Виконавцем.
Користувач зобов’язаний самостійно здійснювати безпечне завершення роботи під своїм Обліковим записом після закінчення кожної сесії роботи з Порталом. Виконавець не несе відповідальності за можливу втрату чи псування даних, а також за інші наслідки будь-якого характеру, що можуть настати внаслідок порушення цієї умови Угоди.
3.1.1. Редагувати свої персональні дані та відомості, зокрема: Прізвище, Ім'я, По батькові, контактний номер телефону, стать, місце роботи та посаду тощо.
3.1.2. Змінювати пароль для доступу до свого облікового запису.
3.1.3. Формувати список обраних лікарів та медичних закладів. Формувати заявки на прийом до фахівців Замовників.
3.1.4. Переглядати перелік своїх заявок на прийом до фахівців Замовників.
3.1.5. Скасовувати створені заявки на прийом до фахівців Замовників.
3.1.6. Залишати відгуки про фахівців Замовників на основі власного досвіду, тобто відвідування фахівця через Портал.
3.1.7. У будь-який момент відмовитися від послуг, що надаються за цією Угодою, звернувшись до Служби підтримки Виконавця за номером телефону або по електронній пошті, що зазначені на Порталі. Підставою для припинення надання послуг.
3.1.8. Користувачу є Заява Користувача, складена за формою, встановленою Виконавцем, яку Користувач заповнює та направляє на електронну пошту Виконавця. Строк для розгляду Заяви Користувача Виконавцем, в цьому випадку, не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Виконавцем Заяви Користувача.
3.1.9. Неухильно дотримуватися положень цієї Угоди та Політики конфіденційності, під час використання Порталу.
3.1.10. Вносити достовірну інформацію в свій обліковий запис, а також вносити відповідні зміни щодо своїх даних (актуалізувати відомості), до облікового запису Користувача, при кожній зміні цих даних.
3.1.11. Виконувати вказівки Виконавця щодо усунення порушень умов цієї Угоди та Політики конфіденційності.
3.1.12. Користувачі зобов’язані періодично переглядати текст цієї Угоди, розміщений на Порталі, оскільки подальше використання Порталу підтверджує їх згоду з новою редакцією Угоди.
3.1.13. Виконувати вимоги безпеки Облікового запису, передбачені п. 2.3. цієї Угоди.
3.1.14. Користувачу забороняється:
– публікувати матеріали, які не були створені особисто Користувачем, та які порушують авторські чи будь-які інші права та законні інтереси третіх осіб.
– публікувати матеріали та інформацію, що містять ворожі вислови, погрози, ненормативну лексику, порнографію, зображення оголеного тіла чи сцени насилля або мають вкрай неприємний для сприйняття характер, порушують вимоги чинного законодавства України, а також інформацію шкідливого та образливого характеру та іншу некоректну інформацію, що визначається на розсуд Виконавця.
– збирати матеріали чи дані інших Користувачів і не отримувати доступ на Портал за допомогою автоматичних пристроїв (наприклад, ботів, що збирають інформацію, програм-роботів, “павуків” чи скреперів) без дозволу Виконавця;
– завантажувати віруси та/або інше шкідливе програмне забезпечення, що можуть нанести шкоду Порталу;
– вчиняти будь-які протиправні дії, погрожувати іншим Користувачам, порушувати норми моралі та етики поведінки;
– використовувати Портал для здійснення незаконних, таких, що вводять в оману, шкідливих або дискримінаційних дій;
– здійснювати будь-які дії, що можуть вивести з ладу, надмірно навантажити або негативно вплинути на нормальну роботу Порталу, наприклад атаки відмови в обслуговуванні чи відмови відображення Особистого кабінету Користувача;
– сприяти порушенню цієї Угоди чи заохочувати такі порушення.
3.2.1. Користуватися Порталом на умовах цієї Угоди та відповідного укладеного із Виконавцем Договору.
3.2.2. Використовувати Портал без обмеження кількості представників Замовника. При цьому, кожен із представників Замовника має зареєструватись як Користувач, після чого Замовник подає заявку Виконавцю на відкриття такому представникові доступу до Особистого кабінету Замовника.
3.2.3. Подавати на розгляд Виконавця запити щодо створення та/або видалення облікової інформації представників.
3.2.4. Самостійно змінювати пароль до облікового запису, не повідомляючи про це Виконавця.
3.2.5. Самостійно слідкувати за актуальністю розкладу роботи установи Замовника та його фахівців. У випадку, якщо запис до фахівця Замовника є неможливим – самостійно проставляти статус фахівця «не активний» в Особистому кабінеті Замовника.
3.2.6. Своєчасно повідомляти Виконавцю про будь-які зміни в Інформації про Замовника, його послуги та умови їх надання. Всі зміни Інформації мають надаватися будь-яким шляхом згідно п. 2.2. цієї Угоди.
3.2.7. Надавати на Порталі достовірні дані щодо вартості своїх послуг. В разі виявлення невірних/недостовірних даних Виконавець має право заблокувати обліковий запис Замовника на Порталі та призупинити дію облікових записів представників такого Замовника.
3.2.8. Виконувати вимоги безпеки Облікового запису, передбачені п. 2.3. цієї Угоди.
3.2.9. Замовнику забороняється створювати декілька Облікових записів для одного Замовника. При виявленні дублікатів, такі Облікові записи будуть видалятися.
3.3.1. Виконавець має право перевіряти інформацію про Замовника як по запитам Користувачів так і з власної ініціативи з метою актуалізації інформації на Порталі.
3.3.2. Вимагати у Замовника відповідне документальне підтвердження правдивості інформації, що внесена до Особистого кабінету Замовника у кожному випадку зміни цієї інформації. Порядок надання та перелік необхідних документів вказується у відповідному зверненні Виконавця до Замовника. Виконавець має право відмовити Замовнику у використанні Порталу і надання Послуг у разі ненадання у зазначеному порядку необхідних документів, а також, якщо надані документи містять дані, що не підтверджують даних, внесених Замовником.
3.3.3. Виконавець приймає, модерує та розміщує Інформацію, надану Замовником, на своєму Порталі протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Інформації.
3.3.4. При виявленні дублікатів Облікових записів (акаунтів) Замовника, Виконавець має право видалити видаляти такі дублікати без окремих повідомлень та узгоджень.
3.3.5. На свій розсуд змінювати структуру Порталу.
3.3.6. Отримувати від Користувачів (клієнтів) підтвердження про факт проведення прийому фахівцями Замовника та/або причини його скасування, а також отримання від клієнтів відгуків про Замовника та/або його фахівців та публікації відгуків на Порталі від імені Користувача/Клієнта.
3.3.7. Обробляти будь-якими способами персональні дані Користувачів, а саме включати їх до баз даних, передавати та іншім третім особам, з метою систематизації, надіслання Інформації рекламного та/або не рекламного характеру та/або будь-яких інших цілей, що не суперечать законодавству України.
3.3.8. Проводити маркетингові заходи, в тому числі, шляхом надсилання Користувачу на його електронну пошту та/або у вигляді повідомлень (sms/viber/whatsapp/telegram/etc) актуальної інформації про послуги Замовника, акції, бонусні програми тощо.
3.3.9. Залучати до надання послуг відповідно до даних Правил будь-яких третіх осіб, зберігаючи при цьому повну відповідальність перед Користувачами за послуги, надані через Порталу.
3.3.10. Забезпечити можливість реєстрації Користувачів та Замовників на Порталі.
3.3.11. Не розголошувати третім особам інформацію облікових записів Користувачів та Замовників, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України та/або міжнародним законодавством, згода на обов’язковість дотримання якого надана Верховною Радою України, яке є частиною національного законодавства і застосовується у порядку, передбаченому для норм національного законодавства.
3.3.12. Виконавець вправі в будь-який момент змінювати умови цієї Угоди в односторонньому порядку. Нова редакція Угоди набирає чинності з моменту її публікації на Порталі. Діюча редакція Угоди завжди доступна для ознайомлення на Порталі за посиланням: http://h24.ua/.
4.1. Вся інформація Користувачів, що міститься на Порталі у їх Облікових записах, є конфіденційною та не підлягає розголошенню, окрім випадків, прямо передбачених цією Угодою та/або Політикою конфіденційності.
4.2. З моменту реєстрації на Порталі та протягом усього періоду користування його послугами персональні дані користувачів збираються, обробляються та зберігаються Виконавцем виключно з метою надання послуг Користувачам та у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.3. Всі персональні дані та Інформація Користувачів розміщуються у хмарному сервісі на ресурсах, що захищені комплексом програмних засобів захисту інформації, безпеку яких підтверджено Експертним висновком державної експертизи в сфері технічного захисту інформації.
4.4. Для захисту інформації, зазначеної в п. 4.1. Угоди та безпеки її обміну на Порталі використовуються ключі, цифрові сертифікати, коди, шифри і криптографування протоколу SSL.
4.5. Виконавець гарантує від імені усіх осіб, що його представляють (наймані працівники, залучені підрядники тощо) забезпечення умов щодо нерозголошення конфіденційної інформації, у порядку, передбаченому цією Угодою та Політикою конфіденційності.
4.6. Користувач підтверджує свою згоду на невтручання в приватне життя інших осіб, в тому числі нерозголошення Інформації інших Користувачів, що стала йому відома в результаті роботи з Порталом.
4.7. Виконавець не несе будь-якої відповідальності за розголошення персональних даних/Інформації Користувачів третім особам, якщо це сталося внаслідок хакерських атак, перебоїв у роботі програмного та/або апаратного забезпечення, а також інших форс-мажорних обставин.
4.8. Виконавець не може гарантувати та не несе будь-якої відповідальності за порушення конфіденційності Інформації внаслідок протиправних дій інших Користувачів та/або третіх осіб.